fbpx

Cum ar fi, pentru prima oară, să ai rezultate,

Și abia apoi să plătești?


Nu ar fi minunat să existe un curs, un program de coaching unde plata se face, după ce ai acces la informație, după ce ai rezultate?

Cum ar fi, pentru prima oară, să ai rezultate,

Și abia apoi să plătești?


Nu ar fi minunat să existe un curs, un program de coaching unde plata se face, după ce ai acces la informație, după ce ai rezultate?

Afla mai multe despre cursul ConversionFunnels

EI BINE, ACUM EXISTĂ!


Știu că poate părea o glumă sau o tehnică de marketing, însă dacă îmi acorzi 2 minute din timpul tău și vei citi ce am scris, mai jos, vei descoperi , cum te poți înscrie la acest curs și să plătești abia după ce ai rezultate!


Chiar dacă abia acum începi să înveți despre marketingul online(digital), sau ai deja ceva experiență, sunt convins că până acum ai început să realizezi că provocările în acest domeniu sunt pe măsura câștigurilor și potențialului său..adică imense.


Fie că vorbim despre marketingul pe Facebook, fie că vorbim despre convertirea traficului în vânzări sau măcar în abonați, fie că vorbim de simple campanii de publicitate sau de funneluri complexe, cu 3-4 pași, încă de la crearea primei pagini din site-ul nostru, ne dăm seama că acest domeniu pe cât este de atrăgător ... pe atât este de dificil, mai ales dacă nu ai informațiile potrivite

Afla mai multe despre cursul ConversionFunnels

EI BINE, ACUM EXISTĂ!


Știu că poate părea o glumă sau o tehnică de marketing, însă dacă îmi acorzi 2 minute din timpul tău și vei citi ce am scris, mai jos, vei descoperi , cum te poți înscrie la acest curs și să plătești abia după ce ai rezultate!


Chiar dacă abia acum începi să înveți despre marketingul online(digital), sau ai deja ceva experiență, sunt convins că până acum ai început să realizezi că provocările în acest domeniu sunt pe măsura câștigurilor și potențialului său..adică imense.


Fie că vorbim despre marketingul pe Facebook, fie că vorbim despre convertirea traficului în vânzări sau măcar în abonați, fie că vorbim de simple campanii de publicitate sau de funneluri complexe, cu 3-4 pași, încă de la crearea primei pagini din site-ul nostru, ne dăm seama că acest domeniu pe cât este de atrăgător ... pe atât este de dificil, mai ales dacă nu ai informațiile potrivite

Trăim totuși un mare paradox ...

Suntem în era vitezei, a informației, însă majoritatea se plâng de ... lipsă de informație, sau cel puțin lipsă de informație corectă.


Când eu m-am apucat de acest domeniu, în 2006, situația era total diferită. Informația era foarte greu de găsit, iar în 90% dintre cazuri era foarte scumpă..însă cu altă ocazie poate voi vorbi mai mult despre acest lucru ... de perioada dinaintea Web 2.0


Motivul pentru acest paradox, este că mai nou..toți au devenit „Guru”, peste noapte. Nu contează că au început acum câteva luni în acest domeniu, nu conteză că acum scurt timp îi vedeai pe diverse grupuri punând întrebări ce dezvăluiau faptul că încă se află la început, imediat după ce au făcut primii bani, 100-500 ... maxim 1000$, sunt dintr-o dată atotștiitori, scot cursuri, fac clipuri explicative ... etc


Și atunci când ai zeci/sute de asemenea specimene noi pe zi..într-adevăr, mai ales dacă ești și la început este foarte greu să știi pe cine să urmezi, pe cine nu și cum să filtrezi informația reală de ... zvonuri nefondate.

Trăim totuși un mare paradox ...

Suntem în era vitezei, a informației, însă majoritatea se plâng de ... lipsă de informație, sau cel puțin lipsă de informație corectă.


Când eu m-am apucat de acest domeniu, în 2006, situația era total diferită. Informația era foarte greu de găsit, iar în 90% dintre cazuri era foarte scumpă..însă cu altă ocazie poate voi vorbi mai mult despre acest lucru ... de perioada dinaintea Web 2.0


Motivul pentru acest paradox, este că mai nou..toți au devenit „Guru”, peste noapte. Nu contează că au început acum câteva luni în acest domeniu, nu conteză că acum scurt timp îi vedeai pe diverse grupuri punând întrebări ce dezvăluiau faptul că încă se află la început, imediat după ce au făcut primii bani, 100-500 ... maxim 1000$, sunt dintr-o dată atotștiitori, scot cursuri, fac clipuri explicative ... etc


Și atunci când ai zeci/sute de asemenea specimene noi pe zi..într-adevăr, mai ales dacă ești și la început este foarte greu să știi pe cine să urmezi, pe cine nu și cum să filtrezi informația reală de ... zvonuri nefondate.

Ai clipit ... ai pierdut ...

Noi ca și marketeri, antreprenori online trăim niște vremuri foarte tulburi


În fiecare zi apar noi reguli pe piață. Uneori vechile metode nu mai funcționează deloc, alteori e nevoie de un pic de ajustare, însă indiferent de situație, dacă nu te adaptezi, dacă nu ești atent la schimbări,businessul tău poate dispărea peste noapte foarte foarte ușor, indiferent de mărimea sa și de numărul de vânzări.


De exemplu - Până în luna Februarie a acestui an, puteai să strângi foarte ușor trafic ,dacă pur și simplu făceai o campanie și rugai oamenii să aprecieze postarea, să o distribuie, să eticheteze prietenii ... etc


După luna Februarie, Facebookul a interzis acest lucru, l-a numit engagement fals și a început să penalizeze persoanele ce au făcut acest lucru.


Un alt exemplu și ultimul, deoarece nu doresc să te plictisesc ,doar să te conving, că ceea ce am declarat mai sus, este purul adevăr și nu o exagerare grosolană în scopuri de marketing, este anunțul făcut tot de Facebook(este cea mai mare,puternică și mai cunoscută platformă de promovare online) în urmă cu câteva zile în care afirmă că: „Vor închide toate conturile ce promovează magazine online ce au timpul de livrare prea mare și care aduc produse de slabă calitate din China, de pe siteuri gen AliExpress ...”


Practic, aici vorbim despre magazinele în sistem de dropshipping. Iar toți cei care nu vor ști cum să și modifice afacerea în așa fel încât să se plieze cu noile reguli, vor fi nevoiți să-și închidă afacerea. GDPR, PECR (The Privacy and Electronic Communications Regulations) ... lista poate continua la nesfârșit cu noile schimbări aduse doar în acest an în domeniul marketingului online.


Schimbări care dacă nu știi de ele, nu știi să le implementezi corect, pot însemna declinul sau sfârșitul afacerii tale.



Partea proastă este că abia suntem la jumătatea anului și noi schimbări se anunță în următoarele luni.

Ai clipit ... ai pierdut ...

Noi ca și marketeri, antreprenori online trăim niște vremuri foarte tulburi


În fiecare zi apar noi reguli pe piață. Uneori vechile metode nu mai funcționează deloc, alteori e nevoie de un pic de ajustare, însă indiferent de situație, dacă nu te adaptezi, dacă nu ești atent la schimbări,businessul tău poate dispărea peste noapte foarte foarte ușor, indiferent de mărimea sa și de numărul de vânzări.


De exemplu - Până în luna Februarie a acestui an, puteai să strângi foarte ușor trafic ,dacă pur și simplu făceai o campanie și rugai oamenii să aprecieze postarea, să o distribuie, să eticheteze prietenii ... etc


După luna Februarie, Facebookul a interzis acest lucru, l-a numit engagement fals și a început să penalizeze persoanele ce au făcut acest lucru.


Un alt exemplu și ultimul, deoarece nu doresc să te plictisesc ,doar să te conving, că ceea ce am declarat mai sus, este purul adevăr și nu o exagerare grosolană în scopuri de marketing, este anunțul făcut tot de Facebook(este cea mai mare,puternică și mai cunoscută platformă de promovare online) în urmă cu câteva zile în care afirmă că: „Vor închide toate conturile ce promovează magazine online ce au timpul de livrare prea mare și care aduc produse de slabă calitate din China, de pe siteuri gen AliExpress ...”


Practic, aici vorbim despre magazinele în sistem de dropshipping. Iar toți cei care nu vor ști cum să și modifice afacerea în așa fel încât să se plieze cu noile reguli, vor fi nevoiți să-și închidă afacerea. GDPR, PECR (The Privacy and Electronic Communications Regulations) ... lista poate continua la nesfârșit cu noile schimbări aduse doar în acest an în domeniul marketingului online.


Schimbări care dacă nu știi de ele, nu știi să le implementezi corect, pot însemna declinul sau sfârșitul afacerii tale.



Partea proastă este că abia suntem la jumătatea anului și noi schimbări se anunță în următoarele luni.

Se mai merită efortul?

În aceste timpuri când totul se schimbă, se mai merită totuși să te apuci de acest domeniu?


Oare nu cumva aceste reguli și legi ,aceste schimbări sunt aduse tocmai pentru a face foarte dificilă, aproape imposibilă intrarea pe piață a omului obișnuit?


Oare nu cumva singurii care mai pot câștiga, pot obține rezultate foarte bune, sunt cei ce au bugete extraordinar de mari, marile companii și oamenii de afaceri?


Acestea sunt doar unele din întrebările ce le primesc săptămânal iar uneori zilnic de la persoanele din jurul meu.


Iar răspunsul meu este întotdeauna același: NU!


Da, sunt schimbări, da este mai dificil și da aceste reguli și legi sunt făcute pentru a aplica un filtru. Însă nu între persoane cu bani și cei fără ci între persoane serioase și cei ce vor doar să dea un „tun” , să se îmbogățească peste noapte.


Da, este mai greu, trebuie să respecți mai multe reguli însă viitorul este aici. Câte afaceri cunoști care nu sunt în domeniul online?

Afla mai multe despre cursul ConversionFunnels

Se mai merită efortul?

În aceste timpuri când totul se schimbă, se mai merită totuși să te apuci de acest domeniu?


Oare nu cumva aceste reguli și legi ,aceste schimbări sunt aduse tocmai pentru a face foarte dificilă, aproape imposibilă intrarea pe piață a omului obișnuit?


Oare nu cumva singurii care mai pot câștiga, pot obține rezultate foarte bune, sunt cei ce au bugete extraordinar de mari, marile companii și oamenii de afaceri?


Acestea sunt doar unele din întrebările ce le primesc săptămânal iar uneori zilnic de la persoanele din jurul meu.


Iar răspunsul meu este întotdeauna același: NU!


Da, sunt schimbări, da este mai dificil și da aceste reguli și legi sunt făcute pentru a aplica un filtru. Însă nu între persoane cu bani și cei fără ci între persoane serioase și cei ce vor doar să dea un „tun” , să se îmbogățească peste noapte.


Da, este mai greu, trebuie să respecți mai multe reguli însă viitorul este aici. Câte afaceri cunoști care nu sunt în domeniul online?

Afla mai multe despre cursul ConversionFunnels

Știai că 2017 a fost anul în care pentru prima oară încasările din domeniul reclamelor online au depășit încasările din reclamele TV?

Din ce în ce mai multe firme, companii,realizează că online-ul este viitorul.

Deja lumea marketingului digital s-a diversificat foarte mult, iar în următorii ani o va face și mai mult ...


Vom avea diverse meserii exact ca în lumea reală: doctori, profesori, instalatori, polițiști ... etc


Cândva era de ajuns să spui că lucrezi în domeniul IT și lumea înțelegea cu ce te ocupi ... astăzi trebuie să fii mult mai specific, iar în viitor va fi mai diversificat.


Așa că a nu intra în acest domeniu, a nu merge mai departe dacă ai început deja să activezi sau măcar să înveți, este o idee și o decizie foarte greșită, o idee care vei ajunge să o regreți mai devreme sau mai târziu.

Știai că 2017 a fost anul în care pentru prima oară încasările din domeniul reclamelor online au depășit încasările din reclamele TV?

Din ce în ce mai multe firme, companii,realizează că online-ul este viitorul.

Deja lumea marketingului digital s-a diversificat foarte mult, iar în următorii ani o va face și mai mult ...


Vom avea diverse meserii exact ca în lumea reală: doctori, profesori, instalatori, polițiști ... etc


Cândva era de ajuns să spui că lucrezi în domeniul IT și lumea înțelegea cu ce te ocupi ... astăzi trebuie să fii mult mai specific, iar în viitor va fi mai diversificat.


Așa că a nu intra în acest domeniu, a nu merge mai departe dacă ai început deja să activezi sau măcar să înveți, este o idee și o decizie foarte greșită, o idee care vei ajunge să o regreți mai devreme sau mai târziu.

Care este soluția?

Soluția cea mai logică este de a merge mai departe, de a fi tot timpul informat, de a citi zilnic cele mai noi știri, de a trata acest business ca pe afacere reală și nu doar un hobby.


Însă problema este că mulți din cei ce citesc aceste rânduri nu au toată ziua la dispoziție să facă acest lucru. Fie că ai școală, sau serviciu, familie sau alte îndatoriri ..pur și simplu nu poți fii tot timpul online chiar dacă îți dorești foarte mult să o faci.


Inițial,după ce am încheiat cursul eComRomânia, am decis să fac un alt curs, mai detaliat decât primul, unde voi atinge mai multe probleme, voi discuta despre mai multe lucruri, nu doar comerț electronic și se va întinde pe o durată mai lungă de timp.


Ținând cont că prețurile unui curs mai complex în România pleaca de la 2000 și ajung până la 5-6500 RON, prețul ce îl aveam în minte, 1500 RON, mi s-a părut mai mult decât decent, mai ales că aș fi abordat mai multe subiecte, nu doar unul și  ca și primul curs, l-aș fi făcut interactiv, nu doar niște clipuri seci.


Dar, am realizat că dacă fac acest lucru..voi avea un număr restrâns de oameni înscriși.

Chiar dacă am rezultate, chiar dacă informația ce o ofer valorează mult mai mult decât prețul cerut, chiar dacă ofer suport chiar dacă ofer garanții, nu sunt mulți ce își permit să facă o asemenea investiție.


Acum motivele sunt diferite, de la faptul că nu au la faptul că nu știu sigur dacă vor înțelege la faptul că nu știu dacă se vor descurca, dacă este pentru ei..sau chiar unii nu au acești bani disponibili să-i dea pe toți odată.


Însă ținând cont că eu momentan sunt încă nou pe piața din România și mă aflu la un moment în care feedbackul și testimonialele sunt mai importante decât banii, să înscriu 50-80 de persoane în acest curs nu mă avantajează deloc.


Mi-am adus aminte cum eram la început și că uneori îmi doream să mă înscriu într-un curs/seminar/webinar dar prețul era exorbitant și mi doream să fie o opțiune să platesc mai târziu..după ce aplic ceea ce învăț, după ce fac bani. Dar această opțiune nu era disponibilă niciodată!


Așa că am decis să fac ceva complet nou: să țin cursul, însă în loc să cer banii la început, cum face toată lumea, eu să cer banii mai târziu, după ce oamenii/cursanții se vor convinge de calitatea informațiilor prezentate, vor implementa ceea ce prezint și vor putea avea rezultate reale.

Afla mai multe despre cursul ConversionFunnels

Care este soluția?

Soluția cea mai logică este de a merge mai departe, de a fi tot timpul informat, de a citi zilnic cele mai noi știri, de a trata acest business ca pe afacere reală și nu doar un hobby.


Însă problema este că mulți din cei ce citesc aceste rânduri nu au toată ziua la dispoziție să facă acest lucru. Fie că ai școală, sau serviciu, familie sau alte îndatoriri ..pur și simplu nu poți fii tot timpul online chiar dacă îți dorești foarte mult să o faci.


Inițial,după ce am încheiat cursul eComRomânia, am decis să fac un alt curs, mai detaliat decât primul, unde voi atinge mai multe probleme, voi discuta despre mai multe lucruri, nu doar comerț electronic și se va întinde pe o durată mai lungă de timp.


Ținând cont că prețurile unui curs mai complex în România pleaca de la 2000 și ajung până la 5-6500 RON, prețul ce îl aveam în minte, 1500 RON, mi s-a părut mai mult decât decent, mai ales că aș fi abordat mai multe subiecte, nu doar unul și  ca și primul curs, l-aș fi făcut interactiv, nu doar niște clipuri seci.


Dar, am realizat că dacă fac acest lucru..voi avea un număr restrâns de oameni înscriși.

Chiar dacă am rezultate, chiar dacă informația ce o ofer valorează mult mai mult decât prețul cerut, chiar dacă ofer suport chiar dacă ofer garanții, nu sunt mulți ce își permit să facă o asemenea investiție.


Acum motivele sunt diferite, de la faptul că nu au la faptul că nu știu sigur dacă vor înțelege la faptul că nu știu dacă se vor descurca, dacă este pentru ei..sau chiar unii nu au acești bani disponibili să-i dea pe toți odată.


Însă ținând cont că eu momentan sunt încă nou pe piața din România și mă aflu la un moment în care feedbackul și testimonialele sunt mai importante decât banii, să înscriu 50-80 de persoane în acest curs nu mă avantajează deloc.


Mi-am adus aminte cum eram la început și că uneori îmi doream să mă înscriu într-un curs/seminar/webinar dar prețul era exorbitant și mi doream să fie o opțiune să platesc mai târziu..după ce aplic ceea ce învăț, după ce fac bani. Dar această opțiune nu era disponibilă niciodată!


Așa că am decis să fac ceva complet nou: să țin cursul, însă în loc să cer banii la început, cum face toată lumea, eu să cer banii mai târziu, după ce oamenii/cursanții se vor convinge de calitatea informațiilor prezentate, vor implementa ceea ce prezint și vor putea avea rezultate reale.

Afla mai multe despre cursul ConversionFunnels

Outside The Box Marketing Ideas
CUI: 36442151
Număr de înregistrare: J22/1855/2016
Adresă: Str. Frumoasa nr. 3 bl. 654 sc. C ap. 5
Contact: 
L-V 9-18
0720673181
bogdan@ecomromania.ro
Outside The Box Marketing Ideas
CUI: 36442151
Număr de înregistrare: J22/1855/2016
Adresă: Str. Frumoasa nr. 3 bl. 654 sc. C ap. 5
Contact: 
L-V 9-18
0720673181
bogdan@ecomromania.ro